.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکلات صنعت و معدن درانتظار دولت تدبیر

شمال نیوز: نایب رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران گفت: منتظر تدابیر دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات بخشهای صنعت و معدن هستیم.
داریوش هندوئی نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در گفتگویی با خبرنگار این تشکل صنعتی و معدنی اظهار داشت؛ طی حدود 4 سال گذشته بخشهای صنعت و معدن با چالشهای بزرگی روبه رو شده که از جمله آنها می توان به کمبود نقدینگی، عدم اجرای بسته های حمایتی طرح هدفمندسازی یارانه ها و تحریمهای سرسختانه بین المللی اشاره کرد که این مشکلات عرصه را چنان بر واحدهای تولیدی تنگ نمود که کمتر بنگاه اقتصادی توانسته خود را در مقابل این هجمه سنگین تنگناها مصون بدارد.
هندوئی افزود: خوشبختانه امیدهائی بوجود آمده است اخبار منتشره هم حاکی از آن است که کارگروه تخصصی صنعت و معدن به دستور رئیس جمهور تشکیل شده، که قرار است بشکل کارشناسی در جهت رفع معضلات گام بردارد و امیدواریم که دولت تدبیر و امید بلافاصله در این جهت اقدام کند.
نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران درخواست اصلی صنعتگران و معدنکاران را تامین سرمایه درگردش و تنفس5-3 ساله برای واحدهای مشکل دار عنوان کرد و خاطر نشان ساخت؛ در رابطه با تامین نقدینگی گامهای اولیه برداشته شده، اما متاسفانه سرعت عمل لازم را نداشته و بانکهای عامل همچنان کارخانجات تولیدی را چشم انتظار رها کردند که البته تعداد قابل توجهی نیز بدلیل شروط آنچنانی بویژه چک برگشتی و معوقه امکان دریافت تسهیلات سرمایه درگردش را ندارند که برای رفع این چالش باید فکری کرد.
وی در مورد پذیرش تنفس5-3 ساله نیز گفت لازم است کمیته تخصصی متشکل از سازمانها و تشکلهای ذیربط در استان با همکاری و نظارت ارگانهای نظارتی و بازرسی اقدام به شناسایی واحدهای مشکل دار واجد الشرایط نموده و میزان دوره تنفس را متناسب با  وضعییتشان برای هریک از آنها مشخص نمایند تا انشاا... زمینه توسعه و رونق فعالیتهای تولیدی بنحوی شایسته فراهم شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.